Świat jednocześnie tak bliski i tak daleki rzeczywistości...
Administrator
Regulamin Zarządu Virtual World.
I. Informacje Podstawowe.
1. Zarząd Virtual World to powołany przez Mistrza Gry zespół osób zdolnych do kontrolowania ogólnego życia Virtual World i czuwania nad prawidłowym rozwojem gry.
2. Członek zarządu - postać, która wchodzi w skład zarządu i jednocześnie jest uczestnikiem gry Virtual World.
3. Zebraniu zarządu przewodniczy prezydent miasta gry Virtual World.
4. Zarząd składa się z 12 postaci biorących udział w grze Virtual World. Są to:
-Mistrz Gry /Jako administrator forum/.
-Prezydent miasta gry Virtual World.
-10 członków wybranych przez Mistrza Gry i Prezydenta.
5. Obrady Zarządu odbywają się za zamkniętymi drzwiami.
6. Za udzielanie informacji o przebiegu sprawy będzie odpowiedzialny rzecznik prasowy, który zostanie odpowiednio poinstruowany przed udzieleniem owych informacji.
II. Obowiązki zarządu.
1. Uczestniczyć w zebraniach zarządu w wczesniej ustalonym terminie.
2. Zebranie zarządu przeprowadzać conajmniej raz w mięsiącu.
3. Członek zarządu jest zobowiązany przedstawić usprawiedliwienie do przewodniczącego zarządu o swojej nieobecności conajmniej dzień wczesniej, chyba że sytuacja członka to uniemożliwi.
4. Każdy członek zobowiązany jest przynajmniej raz na 10 miesięcy przedstawić projekt wprowadzenia zmian w strukturze Virtual World.
5. Opiekę nad wprowadzeniem projektu przez osoby wyznaczone przez zarząd sprawuje pomysłodawca owego projektu.
6. Czynnie głosować za lub przeciw wprowadzeniu zmian w strukturze Virtual World.
III. Prawa zarządu.
1. Zarząd ma prawo usunąć prezydenta miasta gry Virtual World.
2. Zarząd ma prawo uniewinnić mieszkańca gry Virtual World przedstawiając odpowiednie uzasadnienie.
3. Zarząd ma prawo skazać na banicję mieszkańca gry Virtual World.
4. Członkowie zarządu mają prawo do tytułu moderatora forum.
5. Członek ma prawo do wycofania się z zarządu bez uzasadnienia. /Chyba, że sprawuje opiekę nad projektem/.
6. Członek ma prawo do odwołania się od decyzji zarządu. /Wówczas sprawa zostanie ponownie rozpatrzona/.
IV. Przebieg obrad zarządu.
1. Zebranie się zarządu i spoczęcie na swoich miejscach. /W przypadku braku jakiejkolwiek osoby zarząd czeka 15 min a następnie rozpoczyna obrady./
2. Prezydent zarządza przedstawienie projektu przez wyznaczonego na poprzednim spotkaniu członka zarządu.
3. Wyznaczony członek zarządu przedstawia swój projekt jak najdokładniej.
4. Po zakończeniu projektu prezydent daje prawo głosu pozostałym członkom zarządu. Następują pytania odnośnie przedstawionego projektu, a członek przedstawiający ów projekt zobowiązuje się do udzielenia szczerych odpowiedzi. Mogą także pojawić się dodatkowe sugestie i wytyczne członków zarządu odnośnie projektu/problemu i obrad.
5. Prezydent zarządza głosowanie. Można głosować za projektem, lub przeciw. Po głosowaniu następuje liczenie głosów i prezydent podaje wynik.
6. Ogłoszenie projektu przez prezydenta za przyjęty, lub odrzucony. W przypadku równej ilości głosów następuje ponowne głosowanie.
7. Tak samo jak w punkcie 5.
8. Ogłoszenie projektu przez prezydenta za przyjęty lub odrzucony. W przypadku równej ilości głosów decydujący głos należy do Prezydenta.
9. W przypadku przyjęcia projektu nastepuje wyznaczenie poszczególnych osób i przypisanie im konkretnych zadań w związku z wdrażaniem projektu. Opiekunem koordynującym wdrażanie projektu mianuje się pomysłodawcę. Jeśli projekt zostanie odrzucony, odrazu przechodzi się do punktu 10.
10. Następuje ustalenie wstępnej daty i godziny następnego zebrania oraz zatwierdzenie jej przez wszystkich członków zarządu.
11. Zakończenie zebrania zarządu przez prezydenta i rozejście się członków zarządu.
Obrady mogą także dotyczyć istniejącego problemu powstałego w grze Virtual World i utrudniającego grę graczom. Wówczas problem ów przedstawia członek zarządu lub osoba z poza zarządu najbardziej zapoznana z problemem. Przebieg obrad jest podobny jak podczas omawiania projektu.
Offline